Multikino i Ryanair zapraszają w podróż śladami Woody’ego Allena

150x110

Sieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media, 24 sierpnia zaprasza na ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair. Będzie to kolejna niestandardowa akcja przygotowana w celu wzmocnienia wizerunku jednego z klientów biznesowych.

Wspólnie z Ryanair, jednym z największych operatorów tanich lotów w Europie oraz marką ENEMEF, Multikino realizuje projekt „Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair”. W ramach współpracy nocny maraton filmowy zostanie połączony z ofertą tanich lotów do miast na terenie Europy.

Filmy Woody’ego Allena, których akcja rozgrywa się w największych europejskich metropoliach będą inspiracją do podróżowania z Ryanairem. Uczestnicy wydarzenia zobaczą oczami reżysera Londyn w filmie „Wszystko gra”, Barcelonę dzięki „Vicky Christina Barcelona”, Paryż z produkcją „O północy w Paryżu” oraz Rzym w premierowym „Zakochani w Rzymie”.

ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair to oferta do młodych kosmopolitów zainteresowanych kulturą, obywateli Europy, osób dynamicznych, które chętnie i z łatwością podróżują do najdalszych zakątków Europy. Tą łatwość zapewnia właśnie Ryanair – będący w zasięgu ręki i na miarę portfela młodych ludzi.  

Ponadto już 24 sierpnia każdy z uczestników ENEMEFU będzie miał szansę na wygranie jednego z 1650 ufundowanych przez Ryanaira biletów na lot w dwie strony. Dzięki temu 30% widzów wyjdzie z kina z biletem na wakacyjną podróż.

Multikino to więcej niż kino, dlatego od lat z sukcesami łączy niestandardowe działania w kinie z markami klientów. Zaczynając od akcji z Grupą Żywiec w ramach „Dzikiego Maratonu Filmowego” z Desperados, przez współpracę z Unileverem podczas „Nocy Kina Axe” oraz „Walentynek z Axe” po Maraton Filmowy „Piątek 13-go. Wieczór seryjnych morderców” z Wydawnictwem Znak. Pozwala to osiągać bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym, dlatego już niedługo oferta eventowa na stałe wejdzie do oferty spółki Multikino Media dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

W ramach kampanii autopromocyjnej ENEMEF-u: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair, spółka Multikino Media gwarantuje klientowi pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania koncentruje się na kilkutygodniowej akcji z szacowanym dotarciem do około 750 tysięcy widzów odwiedzających kina sieci Multikino oraz na działaniach w obszarze mediów współpracujących i outdooru.